Vi har slået black friday-rekord
Sidste rekord var i 2023 med over 10.000 solgte årskort, så årets resultat er intet mindre end en enorm milepæl.
“Endnu flere vælger at blive årskortgæster hos os i år. Det er et privilegium og ikke mindst et ansvar, som vi bærer med glæde. Det flotte salg black friday viser os samtidig, at vi er en værdsat park, et yndet udflugtsmål og en eftertragtet attraktion. Det varmer og glæder os utroligt meget", siger parkens direktør, Rasmus S. Nielsen.
Ro, plads og besøg igen og igen
Årets resultat er et tydeligt tegn på, at GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA leverer på kerneoplevelsen, og at parkens gæster ser et potentiale i at komme her igen og igen.
"Her er ro, plads og højt til loftet med gode events og koncerter - og så er her fyldt med formidling om dyrearter og naturbevarelse. Man får meget valuta for pengene i et årskort til GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA", siger Rasmus S. Nielsen.
Det stærke black friday-salg har ikke kun betydning for gæsteoplevelsen. Det styrker også GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIAS arbejde med at bevare naturen og formidle dens betydning, og for hvert solgt årskort og entrebillet går 10 kroner direkte til Givskud Zoo Naturfond. Fonden har til formål at støtte naturbevarelsesprojekter rundt om i verden. Og med så godt et årskort-salg bliver der nu mere, der kan gå til netop det formål.
Tusind tak for opbakningen! Vi glæder os til at tage imod både nye og alle gengangere i sæson-2026.
GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA har pt. sæsonlukket. Vi holder vinterferie-åbent i uge syv og slår portene op for 2026-sæsonen lørdag den 21. marts.