MultiLine er mangeårig sponsor i parken
Når man besøger pingvinerne i GIVSKUD ZOO – ZOOTOPIA, lægger man måske mærke til et velkendt navn, MultiLine A/S.
Bag skiltene i anlægget gemmer der sig mere end blot et sponsorat – der er tale om et aktivt samarbejde baseret på fælles værdier.
Vi har talt med MultiLine om, hvorfor de har valgt at være sponsor netop her i parken:
“Vi har samarbejdet med GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA i mange år. Så det er naturligt for os også at støtte op om det bagvedliggende arbejde og formålet med undervisning, formidling og forskning”, fortæller ansatte hos MultiLine, key account manager Ole Hougaard (billedet) og salgschef Kurt Christoffersen.
Drift, viden om dyr og natur og eksponering
Kurt Christoffersen og Ole Hougaard forklarer, at det gør en forskel at sponsere en park som GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA:
”Det giver nogle midler til GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA, som kan bruges på både drift og udbredelse af viden om dyr og natur. Derudover giver det os noget eksponering, at vores navn og logo er synlig flere steder i zoo”, forklarer de.
Hos MultiLine arbejder man fokuseret med løsninger, der er effektive, brugervenlige og miljømærkede, hvor det er muligt.
”Netop det faktum flugter også godt med GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIAs arbejde med dyr og natur”, fortæller Kurt Christoffersen og Ole Hougaard.
I GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA er vi stolte af samarbejdet med MultiLine. Vi er glade for, at vi har så godt og dedikeret et samarbejde.
Som sponsor i GIVSKUD ZOO – ZOOTOPIA får man spændende muligheder og gode fordele for både medarbejdere og kunder, mens man er med til at støtte parkens udvikling, arbejdet med dyrene og bevarelse af naturen. Læs mere om sponsormulighederne her på siden under "Nuværende sponsorer - sponsormuligheder".