Titel:

Markedsføring af GIVSKUD ZOO

Beskrivelse:

Hvordan arbejder GIVSKUD ZOO med marketing og kommunikation? Hør om parkens kommunikations- og markedsføringsplaner, og få indsigt i de udfordringer der er, når parken skal tiltrække flere gæster.


Ring og hør nærmere.

Fællesmål blok:
Læringsmål blok:
  1. Målgruppe:

    Ungdonsuddannelse

  2. Varighed:

    60 min.

  3. Tidsrum (i åbningssæson):

    Kl. 10:30-15:00

  4. Tidsrum (udenfor åbningssæson):

    Kl. 9:00-15:00

  5. Tid på året:

    I åbningssæsonen (ca. april-oktober), Udenfor åbningssæsonen (ca. november-marts)

Bund blok:

De seneste nyheder fra GIVSKUD ZOO, tilbud om besøg bag kulisserne, særarrangementer for årskortholdere, nyttig og spændende viden om dyrene og meget meget mere...
ZIMSGod adgangDanish Association of Zoos and AquariasEuropean Association of Zoos and AquariasWorld Association of Zoos and AquariumsTopattraktioner
Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere

Sådan bliver du klogere end de andre

Tilmeld dig GIVSKUD ZOOs nyhedsbrev, så du altid kan fortælle de bedste historier om dyrene på safarituren.